Saturday, June 11, 2011

sorry im not perfect for you :'(

yes . now im very dissapointed . why? hm, sorry saya bukan girl yg awk cari tuu . saya tak reti nak jaga hati awak . saya tak reti nak pujuk awak . tapi saya selalu sakitkan awak . saya sering buat awak sedih . saya memang bukan girl yg sempurna utk awak .


yaa, itu salah saya . saya keluar dgn lelaki lain . tapi dia bukan sapa sapa . dia kezen saya . dia jiran saya . dulu sy selalu lepak dgn dia . lepas masuk asrama saya tak dapat luangkan masa saya utk dia . mlm ni saya keluar dengan dia tanpa apa apa perasaan . saya jalan jalan dengan dia sambil cerita . cerita pasal awak . cerita pasal kita . dia cerita pasal awek dia . tu jea yg terjadi . tapi awak fikir lain awak fikir saya curang dengan awak. awak fikir saya tak sayang awak . awak fikir macam macam .


malam ni saya sedih sgt sebab last night dekat sini . so saya jalan dengan dia . itu jea . sedikit sebanyak saya tenang bila saya dapat jalan . tapi awak . . . tak faham . awak tak faham cmne perasaan saya bila nak tinggalkan awak dekat sini :'( :'( :'(  saya taknak jauh dari awak . omg! wake up eyka wake up! dont cry big girl ! okay . sorry again bie . i salah dengan you :'(

No comments:

Post a Comment